Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zavedení nového produktu na trh
Zugarová, Veronika
Zugarová, V., Zavedení nového produktu na trh. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá ověřením životaschopnosti produktu na trhu v oblasti IT řešení. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení metodiky "Lean Startup" spolu s popisem nástrojů, které jsou použity ve vlastní práci. V úvodu vlastní práce je specifikován výchozí "Lean Canvas" a "Value Proposition Canvas", na jehož základě je definován experiment a hypotéza, která je pomocí kvalitativního výzkumu testována a validována. Výstupem práce je návrh vhodné marketingové strategie pro další postup při uvádění nového produktu na trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.